NJIH SE ISPLATI PRATITI

Upoznajte zelene influencere koji koriste društvene mreže za zelenu revoluciju

Ako ovo čitate, velika je vjerojatnost da osim što imate pristup internetu, imate i svoje profile na društvenim mrežama. Prema istraživanju koje je proveo Hootsuite prošle je godine u Hrvatskoj zabilježeno 2,8 milijuna korisnika društvenih medija, što u zemlji od nešto manje od četiri milijuna stanovnika nije zanemariva brojka. Na društvenim mrežama se družimo, opuštamo, zabavljamo,  raspravljamo, ali i informiramo o stvarima koje nas zanimaju i koje su nam važne.

A jedna od tema koje nam svima trebaju biti važne je ekologija i briga o okolišu. Sveprisutnost i moć društvenih mreža iskoristili su i ljudi koji drugima žele približiti važnost odgovornog ponašanja prema planetu Zemlji. Ti ljudi, koje pod zajedničkim nazivnikom možemo zvati zelenim influencerima, redovnim angažmanom na društvenim mrežama nastoje informirati ljude o problemima zaštite okoliša, što uključuje i odgovorniji odnos prema otpadu, protiv klimatskih promjena i održivosti u svakodnevnom životu.

Iza vrlo popularnih i zanimljivih stranica flunkingmonkey na Facebooku i Instagramu stoji Neel Wanders,  biolog i konzultant za zaštitu okoliša koji sam putuje po svijetu. U svojim objavama na društvenim mrežama i blogovima kroz prekrasne fotografije divljine svoje pratitelje educira o očuvanju prirode i potiče borbu protiv klimatskih promjena. Od morskih kornjača u Grčkoj pa sve do slonova u Aziji Neel se bavio istraživanjima ugroženih vrsta životinja te se uključio u različite aktivnosti usmjerene na očuvanje njihovih prirodnih staništa. Uz to, Neel kroz svoje objave približava koncept održivosti u turizmu, ali i u svakodnevnom životu bez obzira nalazite li se u magičnim prostranstvima Azije i Afrike, gradovima Europe ili bilo gdje drugdje na svijetu.

Još jedna izuzetno zanimljiva i popularna ličnost društvenih mreža je Phil Torres, znanstvenik entomolog i, kako sam za sebe kaže, Jungle Guy ili Tip iz Džungle. Na svojem YouTube kanalu i stranicama na Instagramu i Facebooku Phil objavljuje videodnevnike iz džungle te mnogo kreativnog sadržaja usmjerenog na podizanje svjesnosti o ljepoti prirode i divljine, ali i važnosti očuvanja ekosustava i biljnog i životinjskog svijeta.

Ako ste pak pripadnik Generacije Z i TikTok je vaša omiljena društvena mreža, svakako provjerite profil eco_tok na kojem se kroz zabavne videoklipove i animacije korisnike želi inspirirati i informirati o klimatskim promjenama i izazovima zaštite okoliša. EcoTok ekipa je zajednica mladih koja svojim djelovanjem na društvenim mrežama motivira na ekološki osvješteniji lifestyle. Od DIY ekofriendly kozmetike preko odgovornog ponašanja prema otpadu pa sve do izvještaja s različitih evenata i konferencija posvećenih ekologiji ova ekipa vlastitim primjerima pokazuje da na mladima svijet ostaje i da su mnogi od njih itekako toga svjesni.

Uz praćenje zelenih influencera, informiranje o ekološki odgovornom ponašanju i malim promjenama koje svatko od nas može primijeniti u svojoj svakodnevici, a koje na velikoj skali mogu značiti veliku razliku, ono što još možemo napraviti jest odabrati proizvođače i tvrtke koje su ciljeve održivosti i zaštite okoliša uvrstile u svoje redovno poslovanje.

Među njima je i brend Römerquelle koji ozbiljno shvaća nužnost održivosti pa za svoju ambalažu koriste sirovinu proizvedenu od 100 posto reciklirane plastike. Njihovi proizvodi, kao što su Römerquelle Gazirana voda, Römerquelle Negazirana voda, Römerquelle Gazirana voda s limunskom travom i ostali, na tržištu se prodaju u rPET bocama, odnosno bocama koje su u potpunosti, osim čepa i etikete, napravljene od reciklirane plastike. Izborom proizvoda ovih proizvođača, svatko od nas svakoga dana doprinosi zaštiti okoliša i očuvanju našeg planeta.