Vrijeme je da i ti otkriješ čari kampiranja, izleta, putovanja i uživanja u domu na četiri kotača! Prati Dorine savjete I putopise te se prepusti avanturi!

Započni avanturu
Sadržaj donosi Dormeo

Avantura počinje

Kako je stari kombi postao moj privremeni dom na putovanjima

Pozdrav svima! Ja sam Dora i putujem u svom kombiju kojeg sam nazvala Bepo. Prvi put u životu kampirala sam tek s 25 godina, dosta kasno, ali taj prvi put bio je dovoljan da se zaljubim u tu vrstu odmora i takav način života. Počela sam sanjariti o vlastitom kamperu i putovanju svijetom.

Prvi dan putovanja

Na “moru” u kontinentalnoj Hrvatskoj

Ujutro sam skupila Svena i krenuli smo na naše četverodnevno putovanje kombijem. Oboje smo bili jako uzbuđeni. Sven zato što nije imao pojma što ga sve čeka i kuda ga vodim, a ja zato što sam bila organizatorica i željela sam približiti Svenu drugačiji stil putovanja na najbolji mogući način.

Drugi dan putovanja

Kupanje u rijeci i kako skuhati ručak u kombiju

Prva noć u kombiju bila je vrlo ugodna. Kad kampiram u šatoru ili kombiju imam običaj otvoriti oči s prvim zrakama sunca. Volim iskoristiti tu tišinu i savršenu jutarnju ljetnu temperaturu za guštanje u malim jutarnjim ritualima. Za mene su to rastezanje, zobena kaša s voćem, čaj od mente i zapisivanje misli u bilježnicu.

Treći dan putovanja

Piknik ispred dvorca

Ovu noć sam se vrhunski naspavala. Nema ljepšeg od buđenja uz zrake sunca i pjev ptica. Sven je već bio budan pa smo krenuli na sljedeću, grofovsku lokaciju. Sven se poveselio da idemo u toplice, ali isplanirala sam nešto posve drugačije, nešto što, u kontinentalnu Hrvatsku, privlači čak i okorjele ovisnike o moru - posjet dvorcu!

Četvrti dan putovanja

Kamp s najljepšim pogledom i planinarenje šumskim stazama

Ne mogu vjerovati da je već došao zadnji dan našeg putovanja! Dok putujem s Bepom, dani su nam toliko ispunjeni i svaki je drugačiji, poseban i nosi nova iskustva pa vrijeme proleti u trenu. Buđenje na brežuljku, u prirodi s pogledom na čitav grad, kao danas, garancija je da će dan biti savršen. I doista je i bio!

Povratak

Stigli smo kući - bilo nam je tako lijepo!

Dragi svi, vratili smo se doma i sva ona prekrasna mjesta ostavili iza sebe, do nekog sljedećeg putovanja.